Tathatā: η ζωή όπως είναι

Η σύγκρουση ανάμεσα στα γεγονότα που συμβαίνουν και στην ερμηνεία που εγώ τους δίνω, δημιουργεί δυστυχία και ασθένειες.
Αυτό διδάσκουν επιστήμονες και πνευματικοί δάσκαλοι, όπως Έντουαρντ Μπαχ, ο δρ. Χάμερ, ο Μάνουελ Σοχ, η Μπάιρον Κέιτι, ο δρ. Μπρους Λίπτον κ.α.

Η αληθινή φύση της πραγματικότητας "Tathatā" στον Βουδισμό, αναφέρεται στην αποδοχή των πραγμάτων όπως είναι, όχι μοιρολατρικά, αλλά σαν αποτέλεσμα της παρατήρησης και της εμπειρικής ενότητας με το όλον. 

Αφήνομαι, παραδίδομαι στη ροή της ζωής δεν σημαίνει πως παραιτούμαι από την προσπάθεια βελτίωσης των εκάστοτε συνθηκών, αλλά ότι ζω την κάθε στιγμή με πλήρη επίγνωση της αληθινής μου φύσης. Βιώνω το παρόν ως μια κατάσταση ύπαρξης πέρα από τα όρια του γραμμικού χρόνου.

Προχωρώ με συνεχή επαγρύπνηση, αυτοπαρατήρηση, διερεύνηση των πεποιθήσεων και των νοητικών μου προβολών, διαρκή ενθύμηση της ουσίας μου και αναγνώριση της ψευδαίσθησης του διαχωρισμού.
Η αποδοχή, η εμπιστοσύνη, η συνειδητή σύνδεση κι ενότητα με την πηγή της ύπαρξής μου, αποτελούν στάση ζωής.

Δεν υπάρχει πια χώρος για σύγκρουση με την πραγματικότητα, γιατί η οπτική μου διευρύνεται, και κάθε πιθανή αντίδραση μεταμορφώνεται σε συνειδητή δράση κι εκδήλωση του αληθινού.

Έτσι ως κοινωνός της ζωής, βαδίζω το δρόμο μου με εμπιστοσύνη, χάρη κι ευγνωμοσύνη για τις προκλήσεις που συναντώ μπροστά μου.

Ζωή Πεπόνη

 

- Οκτώβριος 2012

 

Βίντεο Tathatā, λόγια σοφίας του Μάνουελ Σοχ (Manuel Schoch)
https://www.youtube.com/watch?v=31rfqBnwTro

 




 

 


Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Η παρατήρηση είναι πάντα επαναστατική - Μάνουελ Σοχ

Ό,τι κρίνω, το απομακρύνω.

Το κενό που εμπεριέχει τα πάντα – Μάνουελ Σοχ